GAMBAR KELAS 2017

GAMBAR KELAS 2017

Terkini - Pejabat Pendidikan Manjung



Tuesday, August 25, 2009

Selamat Bercuti semua..

Rasanya belum terlambat lagi untuk saya mengucapkan Selamat Bercuti kepada semua Warga SKGG. Bagi Staff sokongan seperti saya terpaksalah berkerja. Tp syabas diucapkan kepada guru - guru serta murid - murid tahun enam yang terlibat dengan kelas tambahan. Ketika cuti sekolah pon masih melaksanakan tugas demi melihat pencapaian murid - murid SKGG. Bagi guru - guru serta murid - murid tahun enam disini saya ada sediakan laman web dari SK Tepus. Di dalam web ini banyak terdapat soalan - soalan untuk peperiksaan UPSR.

lawati laman web SK Tepus untuk muat turun soalan UPSR disini

Bagi adik - adik yang tidak menduduki UPSR pula di sini saya sertakan laman - laman yang adik - adik boleh kunjungi. Laman ini bukan menyediakan permainan biasa, tetapi permainan yang berfaedah dan boleh meningkatkan tahap IQ adik - adik serta pengetahuan dalam Bahasa Inggeris, Matematik dan lain - lain. Daripada adik - adik bermain permaian yang entah apa - apa, apa kata adik - adik cuba laman web yang saya sediakan disini..

Wordworld - Laman untuk mempertingkatkan Bahasa Inggeris. (Orang dewasa pun boleh cuba)

AdikHebat - Banyak info yang boleh didapati disini

Tutor - Portal Pendidikan Utusan

UPSR.net - Mengandungi Info serta permainan berbentuk pembelajaran

No comments: